Balbeby Konya’dan İstanbul’a gitmiştim. Ama bebeğim 1.5 aylıktı iki saati kriz şeklinde ağlama ile geçmişti bulunduğum bölümdeki insanlar seferber oldular hatta bir tane hanımefendi alıp sakinleştirdi bebeğimi. Ben insanlar of pof yaparlar diye düşünürken herkes bebeğim uyusun diye ses çıkarmadılar büyük çocuklar vardı onları uyardılar bebek uyuyor ses yapmayin diye 🤭 ama sizinki büyükmüş masalı koltuk tercih ederseniz en azından oyun oynar oyuncakları ile diye düşündüm