Minik-1 Doktora getirin sirtini filan dinlesin bi muayne etsin ilaçsız gecmeyebilir benim bebegimde 3 aylik sadece sabahlari kuru öksürük vardi hemen saglik ocağına getirdim hani bisesi varsa ilerlemeden cozelim diye çok şükür biseyi yok ama öksürük icin bir iki ilac verdi zorunlu olmadikca fazla kullanma dedi ilerlemesin diye 5 gün kullancam daha sonra kullanmicam ve sabah aksam 1 diyo ama sadece gunde 1 kere veriyorum burnunu sürekli acik tutun o aydaki bebeler burundan sadefe nefes aliyolar surekli fizyolojik serum sıkın aspiratör ile çekin yakalara ve yattigi yerin kenarina surulen cold-mix yagi var onu alin yakalarina surun nefes almasini kolaylaştırır aklima gelenler bunlar cok gecmis olsun