Mdorukkk canım ben tam 1 ay önce yaşadım bu durumu; öyle korktuk ki aklımız çıktı. 2. Gün sabahı göbeği düşmeden kan gördük tabi koşa koşa hastaneye acilden girdik. Doktorun odasına pat diye girdik. Doktor bundan mı korktunuz deyip tabi oda başta hızlıca üstünü açtı. Sonra temizledi kanı, yine olursa gelin dedi. 1 gün sonra yani doğumdan 3. Gün sonra göbeği düştü. Doktorumuz göbek düştükten 3 gün sonra yıkayın dediği için yıkamadık. O gün akşamı tekrar kan gördük zıbına bulaşmıştı tekrar götürdük; göbeği ilaçla çocuk cerrahı yaktı. 3 gün sonra yıkayın dedi. Oğlumu en sonunda yıkadık akşam. Sonra sabah kalktığımızda birdaha kan gördük, tekrar gittik k vitamin iğnesi yapıldı çok şükür 35 günlük birdaha kanamadı