Summelek Bebeğiminden karın ultrasonu istedi doktor ve ultrasonda sol alt böbrekte minik kum taneleri, kristalloidler olduğu söylendi. Kendi kendine düşecekmiş. Daha önce yaşayan oldu mu ben ilk kez duydum çünkü bebeklerde böyle bir şeyin oluşabileceğini
Balkizlarim Summelek duymadım canım ama kaç aylık bol bol su içsin diyecektim Çünkü sıvı tüketimini artırın çorba , su ıhlamur bu tarz şeyler zamanla geçer 🌸
Summelek Balkizlarim daha üç aylık doktor biraz su verebilirsin dedi zaten ama anne üstünde yeterli su yok mu acaba
Balkizlarim Summelek bence yeterli değildir. çünkü doktor da demiş birazcık verin ben hep çay kaşığı ile vermiştim. Zamanla artırma yaparsın suyu 🌸