rumeysaaagokce Merhaba güzel anneler bebeğimle ilk kez uçak yolculuğu yapacağım kalkış ve inislerde emzirin diyolar umarım kalkışta emzirebilir ve rahat olurum inişte emziremezsem bişey olur mu
Sedakoc rumeysaaagokce 3 aylık bebeğimle uçtuk uçakta asla emmedi bu yüzden yanınızda kesinlikle mama bulundurun ve dikkatini çeken bir oyuncak
_Serenity16 rumeysaaagokce 2 bucuk aylık kızımla tek başıma seyehat etmiştim emzirmek ya da yutkanmasını sağlamak kesin şart bence. Çünkü aşırı basınç oluyor biz bile rahatsız oluyoruz kulakları ağrır yutkunmazsa.