Smyye0805 Ben 46. Gün doğum yaptığım doktora gitmiştim kontrole. O zaman sohbet etmiştik doktorumla, hocam akşam 18:00’de uyuttuk biz de uyuduk, gece 2-3’e kadar uyumuşuz. Bebek de uyanmamış, biz de alarm kurmamışız. Bu ara hep uyuyor uzun süre demiştim. Asla bebeğin uyanmadıkça beslemek için uyandırma o artık yenidoğan değil, 30 günden sonra bitti o günler dedi. Şimdi o acıktıkça zaten uyanacak, uyandıkça emzireceksin demişti. Ben de o şekilde devam etmiştim, kg alımında vs bir sorun olmadı. Aylık ilerlemesi iyiydi. Ve gerçekten beslenme ihtiyacı olunca zaten uyanıyorlar inanın, içiniz rahat olsun. Bebeğinizin doktoruna gittiğiniz zaman yine de görüş sorarsınız. 🌸