Minagzr Yarın 4. Ayımıza giriyoruz gece hiç yapmadığı kadar ağladı çok uyandı emince sakinlesiyor sadece eli ağzında ama bisey göremiyorum diş mi çözemedim ama huzursuzluk hali var ağlaması canı yanıyor gibi aynı durumu yasayan anneler varsa ne olabilir bu
ikizannesi4242 Minagzr 4. Ay atağına hoşgeldin canım . Bizde 4 ay 28 günlük olduk hep bir ağlama var huzursuzluk var hayırlısı ile 5 e geçelim bakalım
1morportakal Minagzr Geceleri emdikten sonra uyuyan bebeğim artık huzursuzlanıyor bazen uykudan ağlayarak uyanıyor. Gün içerisinde neşeli ama uykuyla ilgili huzursuzlukları başladı. Elini ve bulduğu her şeyi ağzına götürüyor benimki de. Ayrıca inanılmaz salyalı. Kusmaları azaldı.
babystarzzz Minagzr hiç atak falan diyip kendime evham yapmamayı düşünüyordum ki 4. Aya girene kadar. 4 aylık olur olmaz meme reddi uyku gerilemesi huzursuzluk hepsi başladı ben de şok oldum.. 4 ay 22 günlük olduk zar zor az biraz memeyi tutturabiliyorum. Tam sayılmaz bile… gece uykusuzluğumu dert etmiyorum o yüzden artık.
AslanCinar Minagzr 4. Ay atağı bizimkinin de elleri hep ağzında çok fazla salyası var. Bazen uykusundan ağlayarak uyanıyor. gündüzleri yine idare eder uykusu ama geceleri neredeyse saat başı kalkıyor. Emiyor ama bazen sadece uyumak için meme istiyor. Bakalım hayırlısı 🤗
Minagzr ikizannesi4242 çok üzamdüm ya okadar değisti gibi birden sok oldum insallah geçer bi an önce bu durum
B-8110 Bizdede aynı acayip bir ağlama canı yanar gibi el ağızda devamlı sanırım dördüncü aya geçiş 🤦♂️