Demeteymenim Kizlar oğlum 9 da gece uykusuna geciyor ve sabah 6 da uyaniyor hiç şaşmaz 🤭 sizde durumlar ne
Aselin_annesii Demeteymenim benimki 4 aylık gece 10 11 gibi uyur sabah 7de emmek için ağlıyor sonra gene uyuyo 9da tam kalkış 😀
yemedimamadoydum Demeteymenim ayyy bizde öyleyiz 8 buçuk 9 gibi uyur bazen 5 buçukta kalkar 7de kalktığında mutlu oluyorum 😂
Alimel Demeteymenim benimki de 19.30 20.00 gibi uyur 5 buçuk 6 da kalkar ama bu aralar 3. Uyku uyumak istemiyor uyumazsa duramıyor karışık durumlar 🥺
Veragillerden Aselin_annesii Bizim o zamanlar en mükemmel zamanlarıydı. 😄Sabaha kadar uyuyordu, uyku düzeni muazzamdı. Altıncı aydan sonra ne olduysa oldu. 🫣
Demeteymenim Alimel 2 uykuya düşmemiz gerekiyor artik ama bizde çoğu zaman 3 yapiyoruz uykulari kisa oldugu icin
Alimel Demeteymenim evet ya zor dönem hem bırakmak istiyo hem yetmiyo 2 uykuya düşseler rahat ederiz biraz daha
Kumsalcn Benim kızımda 9 da gece uykusuna geçer gece 10 kez emmek için uyanır🤷 sabah 7 8 de uyanır durumlar böyle