Kevser_Sayar27 Anneler bu durumu yaşayan varmı hastaneye götürdük nöroloji polikliniğine yönlendirdi iki oldu bu havale geçirmesi
Tospikinannesi11 Bir defa tek yasadik rabbim kimseye yasatmasin , eeg cektirmistik biz cok sukur bir sorun yoktu.
Elifmm Korkma allah yardomcın olsun 2 defa geçirmişse epilepsi diyorlar mr eeg cekilecek bişey cıkmaz umarım ilac tedavisine başlanacak bidaha geçirmesin diye canım