Umut3449 Anne kart çıkartan var mı aranızda Ben biraz önce başvuru yaptım . Kart eve gelsin dedim kargo ücretiyle birlikte 71 ₺ aldılar
Alya-Sena Umut3449 normalde 60 tl kapiya gelsin dediginiz icin 11 tl de kargo var onun icin oyle alindi.
Minnakleya Beyaz masaya fotograf, kendi kimliğin bebeğin kimligiyoe gidin 10 dakika da çıkartılıyor ücret 9 ay önce 40 liraydı yanlış hatirlamiyorsam
ipekkizimmm Umut3449 evet ben de o sekilde odeyerek aldim. cok memnunum hele ki yilbasinda gelecek olan zamdan sonra daha da memnun oldum 🤣🤣
Melo-1 Beyaz masaya gittim meydanlarda bulunan 5 dk içerisinde çıkarıp verdiler 60 TL para ödemiştim 2 ay önce
Umut3449 İnternet üzerinden anne kart baş vurusu olarak girdim giriş yap dedi giriş yaptıktan sonra resim istedi TC istedi ödeme yaptım o kadar başka bişi istemedi ne oğlumun TC numarasi nede başka bişey
Zlnmst Umut3449 bende çıkarttım arabamız var ama her ihtimale karşı çıkarttım bazı kişiler bastığında yetersiz bakiye uyarısı verdiğini söylemiş inşallah öyle olmaz