Kızlar kızımda hırıltılı nefes sorunu vardı, acilde ki doktor cortair ve rontokol yazdı, ben nebülizatör sipariş verdim, makine gelene kadar kızımı gribe çevirdi, neyse ki bu akşam ilk ilacı verdim, bu ilaçlardan sonra kızımda aşırı öksürük başladı, hatta 2 saat sonrasında uyumuştu öksürük uyutmadı uyandırdı, bu ilaçları kullanıpta benim gibi sorun yaşayan oldu mu ? Yarın verip vermeme konusunda çok arada kaldım