Dilan4763 Merhaba kizlar bebeğim 7 aylık gece öksuruk tutuyor ve sonradan baya kusuyor .kustuktan sonra rahatlayıp uyuyor . Dr a gittik 1 hafta ilaç kullandık iyi geldi bitince yine başladı .Dr reflü olabilir dedi bilemedim