Busra2326 Gece kalkıp oynamak istemesine mi ağlayayım, bu saatlere kadar uyumamasına mı, uyanıp alkış yapmasına mııı yoksa uyuyunca sürekli 10 dk sonra uyanmasına mı😀 yıldım ne zaman geçiyor bu süreç ya 😞😞😞
linamommmmm Busra2326 ayyy ayy 13 aylık kızım. Dueduk yere kalkıp ağlıyor. Of Allah’ım çok zor ya artik dayanamıyorum
mamanveutdormir Busra2326 15 aylık kızım yaklaşık 1 haftadır böyleyiz hasta oldu 3 azı dişi şişti bizde düzen uyku herşey bitti. dün en son saçlarımı yoluyordum 2 gün sadece 4 saat uykuyla ayaktaydık ama kızım enerji patlaması yaşıyor resmen 🤦🏻♀️ bu gece en son tüm kurallarımı bozdum ışıkları kapattım kedimiz babası uyuyorlardı tüm odaları gezdik karanlıkta bak herkes uyumuş hadi bizde uyuyalım diyip ayağımda salladım normalde sallamıyorum kendisi uyurdu ama bu gece beklemedim sallayarak uyuttum. bu saate kadar ayaktaydık salonda ali baba söyleyerek oynuyordu 😅
Busra2326 Liyaninannesiiii ışığımız zaten kapalı hep sorun şu ki aksam 6 uykusundan beri uyumuyor bu saate kadar kıyamet kopuyor uyutana kadar 😀😩