Asiltas sezeryan oldum sütüm gelmiyordu bide ağrıdan falan veremiyordum narkozun etkisiyle bir hafta boyunca başım hep ağrıyordu bebeğimi kucağıma almsk bile istemiyordum şimdide mama veriyorum alıştı emzirdikten sonra ağlıyor mama verdimmi susuyor alıştı ya