Oglusum5357 sizin de mi acaba ön süt fazlaligi var bende süt cok doymuyo iste hep sulu kismi iciyormus bebegim yagli kisma gecemeden o süt fazla olduggu icin . cok zor ya simdilik bende veriyorum günde bi kac kez mama yarin yine kontrolümpz var insallah kilo almasi hizlanmistir