Nuriyenur Kızlar bütçem şuan 3 bin kadar var bu fiyata alabileceğim en iyi hangisi olur xiomi kullanıyordum başlık bozulup duruyor memnundum ama başlık bozulduğu için çok sıkıldım başka ne alabilirim ?
Merve67NA Nuriyenur altus 21.6V Asırı memnun kalırsın canım 2 100 aldım 3 artı 1 evim var kocaman heryerı supuruyor sarz suresi 1 saat falan cekim gucu gayet ıyı fiyatına göre
pembehanm Phılıps teendyolda gordum 3800 cıvarı ındırımını kovala ıstersen cok guzel bır supurge bende onu dusunuyorum
Zeynep_60 Nuriyenur şarjlı hiç önermem en iyisi bence fantomların dik süpürgesi bende şarjlı dik süpürge var yeni aldım Grundig’in en fazla yarım saat kullanabiliyorum 😒