Sema____ Merhaba hanımlar bebeğim 3 aylık ilk doğduğundan beri emzirmekte hep bi zorlandım yani ilk zamanlar sürkli uyuduğu için emmiyordu uyandırmıyorduk zar zor işte emiyordu bi süre düzene girdi güzel güzel emiyordu ama sütümün yetmediğini fark ettim mama vermeye başladım ilk zamanlar şırıngayla çay kaşığı ile veriyordum ama büyüyünce daha fazla içmek istiyor ve bu kaşıkla şırıngayla mümkün olmuyor biberon verdim ve ona alıştı hem emip hem biberon emiyordı ama meme reddi başladı memeye gelince savaş veriyordu çok zorlanıyordum ilk önce uykuya daldırıp sonra emzirmeye başladım öyle emiyordu güzelce ama şimdi biberonada aynısını yapıyor uyanıkken güzel emmiyor savaş veriyor bildiğiniz ve biberonunda yine uykuya daldıktan sonra veriyorum böyle nereye kadar gidicek tekrar düzene girer mi bi akıl fikir verin kötü hissediyorum beni emmeyince ve emmedikçe sütüm azalıyor her ne kadar sağsam da yetemiyorum yani çocuğuma.🤷🏻♀️
Karaadas Sema____ aynı şekilde meme reddi yaşadım biberona alıştı şakır şakır içiyo memede az gelince resmen sinir krizi geçiriyodu bi süre mamayı bıraktırmk için uğraştım önce biberonu değiştirdim avent aldım akışı yavaş diye onda da zorlanıyodu mama miktarını azalttım 3 ölçek veriyodum 2 yapmaya başladım bide bestlak diye bi damla var onu aldım ben içtim sütümü arttırdı şuanda çok şükür savaşımız bitti nadir de olsa mama veriyorum ama ağırlık emiyo bi süre zorlanıcaksın ama bu şekilde dene
Sema____ Karaadas Aylintoveannesi bende biberon değiştim yavaş akıyor ama şimdi mama vermesem bir sürelikte olsa aç kalınca daha huzursuz olmaz mı sonrasında tutar mı diyorsunuz yani
Aylintoveannesi Aynılarını yaşadım hem meme hem mama reddi yaptı en sonunda biberon degistirdim yavas akistan orta akisa gectim markasini da degistirdim, sonra da mama değiştim. Ama tabii emmedigi icin sutum baya azaldi. Bol bol sagin eger emmezsede..
Karaadas Sema____ tabiki huzursuz oluyo göğsünden hiç indirmiceksin aç kalmıyo aslında sadece hızlı doymak istiyolar benim sütümde az ama eminim doyuyo sadece uzun sürüyo doyurmak