Dileksu Bebeğimin ismi Asel Su herkes çok zor bu ne yazık olmuş vs.hos olmayan şeyler söylüyorlar haliyle kafama takıyorum soğutular artık ismini, bebeğim 3aylik oldu bugün çok şükür 🤲 sizce nüfus müdürlüğüne gidsem degistirirler mi yeni kimlik olur mu?
Prensesannesi2022 Dileksu nesi zormus çok da güzel adı adıyla yaşasın insallah takma annesi bebeğinle mutlu olmaya bak 🤲❤️
sadeturkvatandasi Dileksu birlikte söyleyince zor gibi ama ilerde birini kullanacağı için sıkıntı yok bence asel’de su’da tek başına hem anlaşılan hemde söylenebilen isimler. Başkaları için değiştirmeyin bence.
Cyn Dileksu Sizin çocuğunuz ve siz severek bu ismi koydunuz. Bence ismi çok hoş. Başkaları için değiştirmeyin derimm 😊
Dileksu sadeturkvatandasi teşekkür ederim değiştirmek istemiyorum ama modumu çok düşürüyorlar özellikle kayınvalidem amcası vs ..
GokSuM Dileksu fazla tükürüklü ve heyecanlı konuşan insanlar için zor olabilir ama isim çok güzel ☺️☺️
Havvis Dileksu beğenmişssinşz koymussunuz gayette kolay söylenen bir isim neden defiştiresenizki benim kızımın adı beril 16 aylık ve toplasam 3 kişi dogru söylemiyor ama inanın bunların hiç bir önemi yok adı gibi yaşasın herkes herseyi öğrenir ismini mi öğrenemicekler canınızı sıkmayın sevgiler 💗🌸
sarmaliklahana Dileksu kız millete ne 😆 Kızımın adı Deren Talia bize de neler söylüyorlar hiç aldırmıyorum bilee. Suan için sadece Deren kullanıyoruz zaten. Cok isteyen dohurup koysun kolay güzel isim 😄😆
anestod Dileksu siz begeniyorsaniz kimsenin ne dediğini takmayın. Şuan çok taze annesiniz her şey size dokunuyordur. Banada neden Kuran’da geçen isim koymadin ne biçim isim diye soyleniyorlardi. İnanın hiç insanları bozan bir yapım yok ama okadar kimseye açık bir konu değil ki o kadar tartışmaya kapalı bir konu ki her böyle diyeni itinayla bozdum. Çünkü kimene. Benim çocuğum benim kararım. Bu arada bebeğinizin ismi de gayet popüler gayet tatlı kullanışlı bir isim.
senemmgncr Dileksu bence güzel bi ismi var siz beğeniyorsanız kimse umrunuzda olmasın benimde bebeğimin ismini kimse beğenmedi ama umrumda değil takmıyorum onlar dış kapının mandalları
Elisa34 Dileksu bence çok güzel isim hiç değiştirmeyin. Gayet söylenmesi kolay bi isim kimseyi memnun edemezsiniz siz beğenip. Koymuşsunuz sonuçta
guno Ya kusura bakmayın ama hiç hoş değil yani. İki isim olacak diye garip garip isimler yan yana koyma modası türedi nedense. Sadece isimlere hasret kaldık
livanurvealpinannesi61 Dileksu iki ismi var ise ikisini de söylemek gerekiyor benim kızımın adı livanur ona da zor diyen oldu ama alıştılar artık.
Evaninanasi Dileksu değiştirmeyin. Onların söylemesi önemli değil bebeğinizin zamanında onun akranları arasında gayet hoş ve güzel bir isim. Bırakın alışsınlar. Şu anı değil bundan 20 yıl sonrasını düşünün. Benim beneğimin ismi de Eva. Şu andakilet saçma dese de umurumda değil çünkü kuzumun çağına çokça uyan bir isim ☺️
CankizimRavzam Dileksu kız millete neymiş anaaa boşver sen beğendiysen ne mutlu ❤️ Şimdi koyduğun ismide begenmezlerse yinemi değişim yaptıracan ne güzel Asel su ben çok beğendim 💕 Benim kızımda Ravzanur kızıma ranza diyenler bile var 😅😅 ama takmıyorum sonuçta benim kızım 🤭
miraculous_22 Dileksu bebeğimin adı asel mira doğmadan önce banada aynı şeyi dediler ben takmadım çünkü bu bebeğin annesi benim kimseye göre isteklerimi şekillendirecek değilim hiçte pişman olmadım bence takma kimseyi canım
Olimbonii Dileksu Neden degistiriyosunuz kim söyleyemiyor Asel Su allah askinaaa 😂 gayet söylenebilir bi isim bırakın sadece Asel desinler o zaman kimse deyemiyo diye koyduğunuz ismi neden degiseceksiniz onlar demeye calissin benim bebetomda Deniz Alp ama herkes Deniz der 🤗
Yusra04112022 Ne demek el aleme göre evladının adını değiştirmek(( ne kadarda güzel ismi var.Dili dolanan söylemesin.Birini söylesin can çekişiyorsa söylemeye😒Ne kadarda sinsi kötü kalpli insanlar var.
Dileksu Yusra04112022 teşekkür ederim canım değiştirmek istemiyorum ben kimseye kötu yorum yapmam kırmam da huyum değil ama onlar kırıyor beni
yagmurkokusu_ Dileksu onlar zor söylüyor diye sen severek koyduğun isimden mi vazgeçmek istiyorsun kulaklarını tıka gayet hoş benim adımı da yanlış söylüyorlar benim kızlarımda doğruyu öğretene kadar tek tek heceleyerek söylüyorum alışsınlar sen onlara göre değil onlar sana uydursun