Goktug_10 bende çekim çok istiyorum ama bebeğim yabancılardan çok korkuyor kesin ağlar diye yaptırmayacağız galiba yoksa instagramdan hacer bozkurt studıo diye biyer beğenmiştik albümsüz 1000 tl fiyat verdiler size de fikir olur belki🌸 birde seda tokkusgil var orasıda harika çekim yapıyor ancak hem anadolu yakasında hemde albümsüz 1500 lira fiyat verdi biraz fazla pasta fln isterseniz dha fa artıyor fiyatları.