NurDemir Biz 2 numarasını kullanıyoruz.Çok memnunum.Kızım da çok sevdi.Ayrıca bu mamaya geçtiğimizden beri kaka sayısı arttı.önceki mamada da kabızlık sorunu yoktu ama bunda sindirimi daha kolay oluyor sanırım