Merhaba kızlar bi soru sormak istiyorum kızım 21 aylık şlk defa 4-5 saatlik bir yolculuğa öıkacağız kızım çok hareketli ve asla yerinde durmuyor . Arabada uzun gitmeyede alışık değil . Daha önce arabada uyumadı hiç. Uyku saatine yakın çıkacağız ama yinede diyorum acaba yolda biraz bay bay night alıp versen mi ? Gündüz versem skntı yaparmı gün içinde bu amaçla kullanan oldu mu