oglumuz01 Ay ne denir bunaa. Canım bişeyler yemek istiyor hem istemiyor Midem bulanıyor biraz. Yinede yemek söyledim ama iptal de edebilirim. Ay buneeeğ bu nasıl bir duygu karmaşasııı 🥴😂😂
Gizemlibirisi oglumuz01 bu saatte pizza🤣 biz mahremiyet bölgesindeyiz.bu saatte tüm çevre restoranlar kapalı.gerci scii olsa da kuryeye kıyıp bu saatte istemezdim ya.en fazla noodle yerim yada kocamla ocakbaşı🤣
ebz09 oglumuz01 esim pizzacida çalışırken gece iki buçukta geldiginde bu saatte kim pizza yiyo yaa hayret bisey diyodum😂😂😂 buldum seniiii Yalnız eskiden bende gece yarısı sipariş verirdim tabi😂😂 artik yapmiyorum
Melek_annesi_06 oglumuz01 bende de aynı durum var birde tatlı yiyince tuzlu onu yersem ekşi canım istiyor hep açım gibi hiç bitmiyor bu döngü 🤭🤣 gece yemek yemek en zevklisi afiyet olsun