Sadece avent kullandım ama max 2 haftada 1 kere. Çok nadir sağıp o şekilde veriyorum. Meme reddi yaratmadı ama marka mı yoksa az kullanmak mı bilemiyorum.. biberonu bebişim unutuyor her seferinde. Verince ilk emzik sanıyor istemiyor, ağzına süt damlayınca farkedip emiyor 🫢