Kızlar 1 hafta oldu hala ptt kurum ödemelerinde çıkmıyor ptt yi aradım ptt kurum odemelerinde gözükmeden ödeme yapamazsınız diyor kaç gün bekledik düşmedi 144 arıyorum hep güncelleme var diyor sonraki saatlerde arayın diyor sallıyor bilgisi olan varmı bu tarz bişey yaşayan