Kızlar merhaba benim balkonuma kedi doğurmuştu büyüdüler yemekte yiyebiliyorlar neyse ama tuvaletlerini balkonuma sürekli yapıyorlar 🤦 hergün balkon temizliyorum evimiz müstakil bahçeli hepsini annesiyle birlikte götürdüm arka bahçeye koydum geri nasıl çıkmıslarsa balkonuma yine gelmişler evim 2. kat bu arada internete koydum belki sahiplenen çıkar diye kimse çıkmadı baya büyüdüler annelerini halen emiyorlar sizce ne yapabilirim bilmiyorum artık kapının önüne koysam korkarım vicdanım el vermez ne yapacam şaşırdım bu arada komşu istedi bahçesine de götürdüm yine geri geldiler her sabah baktığımda balkonum berbat rahatsızlıklarım var hergün balkonda yıkayamıyorum ne yapsam sizce