Klnckbraa gazdan dedi doktor canım bana. Benimde bebeğim 1 ay 7 günlük. Öyle yapıyor ağlıyor başını geri çekiyor. Ağzı açık memeyi ariyor ama almıyor savaşıyor resmen. Doktor çok normal dedi. Gazdan öyle yapıyor dedi. O anlık memeden çek gazını çıkar sarıl geri ver memeyi , sakinlesiyo bi müddet sonra. Eğer sakinlesmezse o an Emzirme sonra ver geri . Normal yani