ozgekwr
Bence her anne de psikolojik olarak yetersiz hissetme problemi var bende de oluyor, örnek olarak tam bir rutin düzeni hala oluşturmuş değilim kendimi sorumsuz hissediyorum bu konuda ama aslında herşeyi en ince detayına bile düşünüp yapıyoruz olumsuza odaklandığımız icin olumlu tarafları görmüyoruz hepimiz mükemmel anneyiz ❤️ maşallah bebeşine bu arada