Seren94 Hayırlı geceler bebeğim 10 ay 16 günlük 3 gündür sürekli bağırıyor istediği bişey olmasın yada ne bileyim bişey istiyor bağırarak gösteriyor sizce normal mi bu durum
Seren94 Ne nöbetleri bitiyor ne sendromları bitiyor 😅Allahım eksikliklerini göstermesin Bunlar geçici ve güzel şeyler