minderbob İnsanların hayata bakış açısına bağlı hiç takılmayın o söylemlere. Bizim toplumun huyumuz zaten hamile olduğunu öğrenince başlayacak uykusuzluk , gaz sancıları, sonra dişi, sendromları, kreşi okulu derken dibe çekmeye bayılırlar. Bana o kadar işlemiş ki o “yenidoğan uyumaz” lafı, bebeğim doğdu çocuk başlıyor akşamları ağlamaya. Hiçbir şeyi eksik değil niye ağlıyor ki derken 1 gün sonra anladım meğer bebeğim uyumak istiyormuş. Ama bende ki uyutmama ısrarını bir görün, çünkü bebekler uyumaz, kafamda hep bu laf.
Aksine büyüdükçe daha da rahat oluyor anneler. Uykusuzluk ne ki ne demek? Uyku en önemli şey. Böyle söyleyenler eminim öğlene kadar döne döne yatar, çocuğun 2 etkinliğine yardımcı olmaya erinir ondan dert yanar.