Dilara_5133 Bebeğim 3 aylık salyası çok fazla akmaya başladı diş çıkarıyor diyorlar korkutuyorlar neden acaba bilen anneler varmı 3 aylık çoçuk diş çıkartırmı
Elika00 Dilara_5133 şimdi çıkarmaz ama salyalar başlıyor erkenden benim oğlum da salyalı bir bebek 11 aylık olacak hala salya salya salyaaaa
Att-anneee Dilara_5133 Benim oğlumda 3 aylıktan beri salya akıtıyo elleri de hep ağzında normaldir bence hazırlık aşaması diye düşünüyorum
Minel-inannesi Dilara_5133 benim kizda 2ay 20gunluk 10gunden beridir o salya durmaz akiyo kollar şımşırık oluyo yumruklarını ağzına sokmak icin ugrastigindan kollari islatmaktan yakalar islanmadi daha
eylulmin Dilara_5133 benim kızım 2.5 yaşında hala akar arada salyası 😂😂 eşim de 4 yaşına kadar salyalıymış. Bazı çocuklarda genetik olabiliyor. İlla dişten dolayı olmaz ☺️
kamusbuglem Elika00 benım oğlumda 10 aylık olcak çok akıyor salyaları üstü hep ıslak kızımda var 4 yasında onda böyle değildi endişelenmeye baslamıstım sizin yazınızı görünce rahatladım nasıl kesebiliriz acaba bu durumu
Pateteslimanti Benim bebeğimin 2 aylıkken başladı salyası şuan 3 ay 18 günlük devam ediyor yakalık dayanmıyor ne yapacam bende bilmiyorum
Havvadr Dilara_5133 1yaşında şuan dahada artt diyebilirim hiç geçmiyor 😂 diş değildir ama diş eti yerlerinin kemiğiydi galiba (yanlış söylemiyorumdur umarım) oluşmaya başlıyormuş 3 ayda başladı 7.5 aylık diş çıkarttı 😂
Gokturk_ Dilara_5133 9 ocakta 4 aylık olacağız ve 2.ayından beri salyalı devam ediyoruz bazen o kadar hırçın oluyor ki emziği bile gözü görmüyor itip yumruklarını ağzına sokmaya çalışıyor heryeri kolları ıp ıslak oluyor böyle diş etleri beyaz beyaz 😂
Minel-inannesi Gokturk_ oy hele masallah tipine gülüşüne ama benim kiz emzik almiyo o yumruklar agizdayken homur homur soylenip sizlaniyo zilli kuş
ankakusu5058 Dilara_5133 bizim de o aylarda çok aşırı salyası oldu sürekli önlük takardım ama o bile sırılsıklam olurdu 5. Ayda ek gıdaya geçtik ve salya sıkıntısı bitti ek gıdaya geçince yutmayı öğrendi ondan geçti dediler 🤷🏻♀️
Keremikoo Dilara_5133 dis cikarmaz ama salyalar baslar her dis doneminde salya akiyor benim oglumda 21 aylik olacak hala salya önü hep islaniyor
Kbrbisi28 Kiziminda oyleydi hatta dişi erken mi gelecek ki dedim ama 7. Ayda dis geldi o aya kadar heo akti ellerini yumruk yapip agzina goturur hatta 3. Ayda
menek16 Dilara_5133 2. aydan itibaren tükürük salgıları daha aktif çalışmaya başlıyor sonra peşine diş hazırlıgı el keşfederken elleri cokcoklamak suretiyle normal olarak salyayla sel götürüyor üstü başı :) çok normal yani annesi😇
Elika00 kamusbuglem kehribar kolyesi ile kestiğini söyleyenler var ama ben takmıyorum güvenemiyorum kopar da ağzına atar diye. 40 tane önlüğümü var fular şeklinde onları takıyorum ben sürekli hala bitmedi salya