kkkkkkk1 2 aylık bebeğim var hem süt hemde mama ile besliyorum,dili sürekli sanki ağzında bir şey varmış gibi dışarı itip duruyor.Varmı benim gibi olanlar sebebini bilenler
Noriye kkkkkkk1 dil beceresi kazanmaya calisiyor bu donem donem olacak bizimki 7 ayinda tekrar cikartti bir sure sonra babildamaya basladi ve sizinkide artik sesli harfleri a o vs harfleri sk sk tekrar edecek sizde bol bol konusun ❤️
Nargiza97 kkkkkkk1 7aylık hala öyle 3 dudaklı gibi kızım tabi herzaman değil elindeki oyuncağı oturup oynayınca aşaya bakınca öyle yapıyor, eşim oyleymiş çocukken huyunu almış😄