Damlapoyraz kızım 2 buçuk yaş hala kapanmadı hatta büyüyedebilir bunlara hazırlıklı olun , ikinci ve üçüncü randevumuzda iki gidişte de büyümüştü . Son gittiğimizde bu yaz azıcık küçülmüştü . Kapanması uzun zaman da alabilir . Kapanmazsa da 6-7 yaşta anjiyo yapacagız kapatacagız dedi doktor . Ciddi bir durum olmadıgı için senede bir kez gelmememizi istedi doktor . Bende çok ağladım çok üzüldüm ama şükür ki çaresi var üzülmeyin Allahım çaresiz dert vermesin 🫶🙏🏻