Azli Bebeğim dört aylık iki gündür ara ara kusuyor ve ishali var bu durum beni endişelendiriyor hastaneye gidip çocuğumu boşuna ilaçta vermek istemiyorum daha çok küçük çocuğu ishali ve kusması olan var mı sizce neden olabilir 🥹
TheMomm Azli Hanimefendi merak ettiğim için soruyorum kusma ve ishal var sıvıda kaybediyor bebeğiniz ve ortada büyük bir salgın var hala neden hastaneye götürmeyi tercih etmiyorsunuz ? Burada ki kimse doktorlardan iyi bilemez değil mi ?
Dilek_66 Azli canım benim çocuktada vardı doktor kusmaya ishalde eşlik ediykrsa bir dakika bile bekleme demisti kesinlikle götür salgın çok tehlikeli boyutlara varmadan .Gecmis olsun