Selam kızlar. Bebeğim 7 aylık. Sütümü sağarak veriyorum asla içmek istemiyor. Çünkü sütüm çok fazla gaz yapıyor. Yatmadan önce içtiği süt gece onu çok rahatsız ediyor. Hatta az önce biraz kusarak uyandı ağzından gaz çıkarmaktan canı çoktı yavrumun. Gece bir kere besleniyor. O da sabah aynı şekilde çok rahatsız ediyor. Hatta bşr haftadır her sabah gaz çıkararak kusmak istiyor. Sırf bu yüzden süt vermeyi kesmek istiyorum. Bebeğimi öyle görmek istemiyorum. Sizin var mı çözümünüz bu gazı nasıl geçirebilirim. Ek gıda verince böyle olmuyor. Sadece anne sütünde oluyor. ( yediklerime çok dikkat ediyorum)