Liyasmom22 Yazın banyo yaptırıyordum. Kış gelince bıraktım. Karnını doyuruyorum, altını temizliyorum , kendi yorganını örtüyorum , yanına yatıp sarılıyorum pışşş pışşşş diye diye uyutuyorum . Biraz direniyor ağlıyor ama sonra gözlerini yavaş yavaş kapatıyor ve uyuyor. Anlatırken kolayda uygularken zor oluyor ama buna da şükür 6 ay kolikle mücadeleden çıkmışım gerisi hallolur.