Ucuz etin yahnisi yenmez derler. Unibaby kullanıyorum memnunum. Dokusu çok güzel bebeğim 7 aylık ama ben hala 0-6 ay için olan ıslak mendilini kullanıyorum herhangi bir sorun da yaşamadım. Kuzenim uygun diye farklı ıslak mendil aldı sonra bebek pişik olunca birsürü pişik kremi vs almak zorunda kaldı, daha maliyetli oldu aslında.