33 haftalık doğum yaptım 25 gün sonunda bebeğim eve getirdim normalde çok hareketli sürekli uyanık kalan uyumayan bebeğim vardı dün gündüzde çok gazı vardı akşama kadar hiç uyumadı bu sabahta saat 6:00 gibi uyandı bugün hep uyudu hiç kalkmadı sadece acıkınca ağladı ateşi burun akıntısı falan yok neden bu kadar uyudu hasta falanmı acaba bütün gün acıkma dışında kalmadı dünde gazdan dolayı hıc yatmadı ağladı hastaneye falan götürsem mi sizi yoksa normal mi ilk çocuğum