Alparslaninnesiii Kızlar bebeğim 2 aylık 48 saattir kaka yapamıyor ve göbek deliğinin içinde sanki su var gibi bastırınca ve morarmış gibi başına gelen var mı?
Ftmatc Alparslaninnesiii geçmiş olsun başıma gelmedi ama su fıtığı olabilir ağladıkça şişiyor mu sabit mi eğer algaldikva sisiyorsa normal göbek fıtığı da olabilir bı Dr götürün bence
Emmel Alparslaninnesiii benim bebeğimin de böyleydi gazlı bir bebekti ağladığında aşırı siserdi doktora götürdüm fıtık dedi ama 1 yaşına kadar kendiliğinden gecebiliyormus şuan 6 aylik ve gecti şükür geçmezse ameliyat falan oluyormuş
Alparslaninnesiii irva Birdunyabircennetannesi Ftmatc TahtaSunta göbek fıtığından şüphelenmişti doktor zaten suan acile götürüyorum dua edin kötü bir şey olmasın lütfen🥹
Birdunyabircennetannesi Alparslaninnesiii Geçmiş olsun evet beklemeyin uzun süre de kaka yapmamış rahatsızdır zaten 🥺
Emmel Alparslaninnesiii yani bebeğim gazdan dolayı bazen çok ağlıyordu ağladığında asiri buyuyordu sizinki gibi duruyordu ama su falan gelmiyordu
Alparslaninnesiii Emmel kuzum şimdi çıktık hastaneden göbek deliği bastırınca içeri girmezse endişeleniriz dedi röntgen çektik fıtık şuan zorlamaz gibi yine de cerrahi götürün dedi gaz çok sıkıştığı için gaz damlası devam
Emmel Alparslaninnesiii bence gazdan oluyor çünkü benim bebeğim de aşırı gazliydi oyuzden cok fazla sisiyordu insallah sizinkide gecer❤️