Kızlarrrr bebeğim 15 aylık 3 haftada bir mutlaka kulak enfeksiyonu geçiriyoruz eli kulağında oluyor hep sağlık ocağına gittiğinizde bize sürekli akıntısı var diyor bu durum sürekli böyle nasıl yapıcam nasıl geçicek hiçbir fikrim yok sürekli olması beni korkutuyor aynı durumu yaşayanlar varmı varsa nasıl geçirdiniz tedavi vs önerileri bekliyorum