Oğlum şu an 10 ay 21 günlük. 7 buçuk ayından beri geceleri gerekmedikçe sallamayi kestim. Gündüz de 5 dk sallıyordum hafifçe en fazla. 3 buçuk aylıktan beri beşiğinde yatıyor. Nadiren yanıma veya ayağıma aldım. Özellikle 10 gündür mamasını hazırlayıp veriyorum, ışığı kapatıyorum, WC ye gidip su içtim vs derken geldiğimde uyumuş veya uyumak üzere oluyor. Gece de kendi kalkıp biberonla diğer tarafa yatıyor, çok ses yaptıysa mamasini hazırlayıp veriyorum yine sıfır sallama.
Bu uyku eğitimi sayılır mı? Biberonla uyuyor sonuçta ama en azından sallama minimum düzeyde veya hiç.
Normalde kendim hiç uğraşmadım öyle yatağa koyup bekleyerek ağladıkça sinirlenirim veya sabredemem sallarım diye.