Benim genel olarakta hep gaz sancım vardı ama o sezeryndaki gaz sancısı herşeyi unutturdu bana rezene ve kimyon çayı için çok iyi geliyro ben zorla içmeye çalışıyodum tadı çok kötü ama insan mecbur kalınca herşeyi yapıyor kimyon çayını içmeseniz bile yemeklerinizde mutlaka kullanın hem sizin hemde bebeğinizin gaz çıkartmasını kolaylaştırır bide havalarda malum bi iyi bir kötü ayakalrınızı üşütmeyin🙏