Şimdi önceki gönderilerine de bir göz attım da 😅 Bence siz tayinci olduğunuz için evde sıkılıyorsun çocuğa sarıyorsun onu mu geç yaptı, bunu mu geç yaptı, gerilik mi var vs. Bence sen bir o yavrumu rahat bırak annesi neden gerilik olsun? Kendini de böyle kuruntularla üzme, yanlış olduğunu bile bile başka çocuklarla kıyaslama. Sevgini, ilgini eksik etme bence oğluşun gayet sağlıklı 🤗