Merhaba arkadaşlar 2 yaşında bir kızım var .Hayatım artık tamamen onun üzerine.Bundan mutluyum .çocuğumla ilgilenmek hoşuma gidiyor .Hayatın normal akışında tabi fakat bir misafir gelecek ya da biz gideceksek işler tamamen bozuluyor .Misafir gelse asla izin vermiyor ,oturtmuyor başka odalara götüruyor vs Ben bir yere gittiğimde de de aynı şekilde asla konuşmama , oturmama bir şeyler yememe izin vermiyor .Çok küçükte değil 2 yaşında kendisi oynayabilir ama evde olsun başka bir yerde olsun asla kendi kendine oynamaz .Bazen çok sıkılıyorum bütün gün oyun oynamaktan.Cok fazla sabrediyorum ,dişimi sıkıyorum ona bir şey dememek kötü bir etki bırakmamak için ama çok zorlanıyorum bazen .