Kızlar doğum yapalı 6 ay oldu. Kırkım çıktıktan sonra hemen adet oldum Kasım ayına kadar düzenli görüyordum fakat Kasım ve aralık ayında adet olmadım gebelik var mı diye sürekli test yapıyorum ama gebelik yok adet olmadım bu şekilde başına gelen var mı acaba doktora gitmeli miyim sizce?