busrasimay___ 3+1 daireler sadece girişte Bi tane 2+1 daire oluyor. Bn ara kattayydım ısınma sorunu yaşamadım ama ilk ve son katlar soğuk oluyor. Merkezi dopalgaz var sadece ısınma da kullanılıyır. Mutfak ta tüp banyoda termısifon kullandık. Ama ortam mevki çok güzeldi keşke daha fazla kalabilseydik ❤️