Kızım 20 aylık ve neredeyse bir aydır gece uykusuna geçiyor 15-20 dk uyuyup bir uyanıyor pir uyanıyor kalan 2-3 saat kendilerini uyutmaya çalışıyoruz. Psikolojim yalan oldu artık. Uyku gerilemesi mi bu ? Sizde oldumu geçer mi nasıl geçer ne yapmam lazım 😩😭