diloska ben de hamileyken aynı kaygıları taşıyordum bana en güzel cevabı beş yaşındaki yeğenim vermişti. “Hala çocuklar annelerine alışır” dedi. Doğru tabi, hatalarımız da olsa yanlışlarımız da olsa, bazen yetemesek de veya yetemediğimizi düşünsek de bu çocukların anneleri biziz ve onların en büyük beklentisi sevgi, güven. Gerisi çözülür. Bebeğim 26 günlük o ağladığında sakinliğimi korursam o da çok daha hızlı sakinleşiyor. Ona sevginizi verin, güven duygusunu güçlendirin. Kimse annesinin karnından harika bir ana olarak doğmuyor ya biz de bebeklerimizle büyücez, onlar bize alışacak, biz de onlara 😊