Kızım kaç gündür ateşliydi ablası hasta ondan geçmiş sanırım ciğerlerinde çok hafif enfeksiyon çıktı var yok arası gibi antibiyotik başladı doktor. Tüm tahliller temiz ama son günlerde çok az çiş yapıyor kaka normal ama çişi bezde var yok arası başına gelen var mı bu dönem olan birşey mi acaba sütüm var sıkıyorum baya geliyor