BirAnne98 6 günlük sezeryanlıyım dikişin altında genital bölgenin üst kısmında 1 tl büyüklüğünde morluk var acaba normal mi arada ağrıyor başına gelen var mı
_YanakReisinAnnesii BirAnne98 benim olmamıştı ama doktorunuz 7. Gün muayenesine çağırmadı mı? Gittiğiniz de sorun mutlaka
Azraadaa BirAnne98 bende olmadı ama kızarıklık oldu bendede. Doktorunuza sorun bence kontrole gidince.
-fulka- Benim sezeryandan sonra baya bir morluk oluşmuştu sizinkinden oldukça fazla ağrımda vardı ama zamanla geçti herkes bu süreci farklı atlatıyor bol bol o bölgeye buz uygulaması yapın doktor kontrolünüzü ihmal etmeyin içiniz rahat olsun
BirAnne98 -fulka- inşallah öyle bişeydir internette yorumlarda dikişi açıp içerdeki kanı akıtıp tekrar dikilenleri okudumda az önce korktum 🙏🏻
Ilkbebek Oncelikle hem hayirli olsun hem gecmis olsun🙏🏽 merak etmeyin morarmasi gayet normal. Benimde yer yer mosmor olmustu. Doktorum bebek ciksin die bastirdiklarindan kaynakli morardigini zamanla gecegini soylemisti cok sukur oylede oldu
BirAnne98 Ilkbebek çok teşekkür ederim kontrole gittim doktorum baktı şükür dediğiniz gibi normal önemsiz bi morarma olduğunu söyledi bi krem verdi sadece 🙏🏻
-fulka- O bölgede karına doğru hafif şişlik var mı içeride evet kirli kan olabilir onuda atabilirsin korkma sakın içini ferah tut bunlar normal şeyler sonuçta bir ameliyat oluyoruz ve bazılarımızın teni hassastır hemen morarır
BirAnne98 -fulka- şişlik yok sadece morarma var doktorum baktı bi sıkıntı yokmuş çok normal dedi sadece krem verdi kısa zamanda geçer inşallah 🙏🏻
Oglu_m Benimkide mordu kizarikti şişliklik bastirinca açıyordu Dr kontrolünde sormuştum bana normal dedi geçeceğini söylemişti zamnla geçti normal bı durum endişe ermeyin