Merhaba anneler kızım 8. Ayına girdi. Anne sütüyle besleniyor gelişimi iyi çok şükür. 6. Aydan itbaten tadımlara başladım ama kızım ağzını hiç açmıyor . Öğürüyor. Aklıma gelen her şeyi yaptım. Yumurta alerjimiz var. Her şey veriyorum agzına çıkarıyor. Meyveleri eline veriyorum sıkıyor . Ne yapayım sizlerden yardım istiyorum. Büyüdü ve çok emiyor göğüslerim hep yarıldı..